Gwarancja
Zlewozmywaki Stone Style produkowane są z najwyższej jakości materiałów z dbałością o najmniejszy szczegół, dlatego udzielamy na nie aż 10 lat gwarancji!
Jeśli podczas tego czasu odkryjesz wadę, która spełnia warunki gwarancji skontaktuj się z nami w sposób wyznaczony w ”Reklamacji”. Szczegóły dotyczące gwarancji na inne nasze produkty znajdziesz w pliku "Gwarancja".
W razie pytań skontaktuj się z nami!
Reklamacja
Jeśli zauważyłeś wadę produktu i chciałbyś złożyć reklamację skorzystaj z prostego formularza reklamacji dostępnego na naszej stronie Formularz Reklamacyjny lub zastosuj kilka prostych kroków.
- Niezwłocznie zgłoś zauważoną wadę na:
- [email protected]
- lub pisemnie na adres: Primagran sp. z o.o., Żuławki 15c, 82-103 Stegna, Polska
- W treści reklamacji podaj:
- swoje dane ( imię ,nazwisko, dane kontaktowe)
- nazwę reklamowanego produktu
- dowód zakupu faktura lub paragon
- opisz dokładnie wadę i załącz jej zdjęcia
- Po otrzymaniu reklamacji rozpatrzmy ją w ciągu 14 dni kalendarzowych. W tym czasie otrzymasz od nas odpowiedź z decyzją dotyczącą reklamacji.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Zwroty
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar masz na to 14 dni od daty doręczenia do Ciebie przesyłki. Zwrotu należy dokonać przez formularz zwrotu/odstąpienia od umowy na naszej stronie - Formularz zwrotów/odstąpienia lub w kilku prostych krokach.
- Upewnij się, że termin na zwrot produktu nie minął.
- Zgłoś zwrot produktu na:
- [email protected]
- lub pisemnie na adres: Primagran sp. z o.o., Żuławki 15c, 82-103 Stegna, Polska
- Zabezpiecz dobrze towar i zapakuj w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Wyślij przesyłkę na adres do zwrotów:
- Magazyn Primagran Sp. z o.o., ul. Starocińska 8, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Polska.
Zwrot środków zostanie zlecony w możliwie najkrótszym czasie, maksymalnie do 14 dni roboczych. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami!