Gwarancja

Zlewozmywaki Stone Style produkowane są z najwyższej jakości materiałów z dbałością o najmniejszy szczegół, dlatego udzielamy na nie aż 10 lat gwarancji!

Jeśli podczas tego czasu odkryjesz wadę, która spełnia warunki gwarancji skontaktuj się z nami w sposób wyznaczony w ”Reklamacji”. Szczegóły dotyczące gwarancji na inne nasze produkty znajdziesz w pliku "Gwarancja".

W razie pytań skontaktuj się z nami!



Reklamacja

Jeśli zauważyłeś wadę produktu i chciałbyś złożyć reklamację skorzystaj z prostego formularza reklamacji dostępnego na naszej stronie Formularz Reklamacyjny lub zastosuj kilka prostych kroków.

  1. Niezwłocznie zgłoś zauważoną wadę na:
    • [email protected]
    • lub pisemnie na adres: Primagran sp. z o.o., Żuławki 15c, 82-103 Stegna, Polska
  2. W treści reklamacji podaj:
    • swoje dane ( imię ,nazwisko, dane kontaktowe)
    • nazwę reklamowanego produktu
    • dowód zakupu faktura lub paragon
    • opisz dokładnie wadę i załącz jej zdjęcia
  3. Po otrzymaniu reklamacji rozpatrzmy ją w ciągu 14 dni kalendarzowych. W tym czasie otrzymasz od nas odpowiedź z decyzją dotyczącą reklamacji.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.



Zwroty

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar masz na to 14 dni od daty doręczenia do Ciebie przesyłki. Zwrotu należy dokonać przez formularz zwrotu/odstąpienia od umowy na naszej stronie - Formularz zwrotów/odstąpienia lub w kilku prostych krokach.

  1. Upewnij się, że termin na zwrot produktu nie minął.
  2. Zgłoś zwrot produktu na:
    • [email protected]
    • lub pisemnie na adres: Primagran sp. z o.o., Żuławki 15c, 82-103 Stegna, Polska
  3. Zabezpiecz dobrze towar i zapakuj w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  4. Wyślij przesyłkę na adres do zwrotów:
    • Magazyn Primagran Sp. z o.o., ul. Starocińska 8, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Polska.

Zwrot środków zostanie zlecony w możliwie najkrótszym czasie, maksymalnie do 14 dni roboczych. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami!